Оплата та доставка

  • Як здійснюється оплата?

    Я працюю офіційно, як ФОП, та сплачую податки. Згідно законодавства України ФОП не можуть приймати платежі за підприємницькими угодами на картку фізичної особи, тому усі перекази коштів (тобто, оплата замовлень) надходять тільки на рахунок ФОП.
    Отже, після оформлення замовлення я надсилаю Вам номер рахунку та суму до сплати.Після отримання оплати я одразу починаю виконання Вашого замовлення.

  • Як здійснюється доставка по Україні?

    Доставка по Україні здійснюється тільки через сервіс "Нова Пошта". Доставка по Україні можлива у будь-які міста та населені пункти, де працює відділення Нової Пошти. Зрозуміло, що доставка по Україні неможлива до тимчасово окупованих територій.Орієнтовний термін доставки: 1-5 робочих днів.Вартість: за тарифами перевізника.

  • Як здійснюється міжнародна доставка?

    Міжнародна доставка оплачується за тарифами поштової служби (зазвичай це орієнтовно 20$)
    Увага! Поштові служби різних країн можуть стягувати додатковий податок або митний збір. Ці витрати оплачує одержувач. Я НЕ несу відповідальності за оподаткування.Однак, на Ваше прохання можу поставити мінімальну оголошено вартість, відзначити відправлення як подарунок для мінімізації додаткових податків. Для цього вкажіть своє прохання в коментарі до замовлення.Орієнтовний термін доставки: 10-20 робочих днів.

  • Перевірка замовлення

    При оформленні замовлення, будь ласка, упевніться, що Ви обрали саме потрібний товар та необхідну кількість одиниць. Я також завжди додатково уточнюю при підтвердженні замовлення, чи все правильно, щоб виключити будь-які помилки. Якщо після усіх уточнень та підтвердження замовлення Ви захотіли внести зміни - це можливо за умови, якщо виріб ще знаходиться на такому етапі виготовлення, на якому внесення таких змін можливе. Вартість таких змін обговорюється окремо у кожному конкретному випадку. Деякі зміни не потребують додаткових оплат, наприклад, оксидування виробу.

  • Перевірка доставки

    Будь ласка, перевіряйте цілісність упаковки та виробів при отриманні. Якщо Ви не перевірите посилку у присутності працівників поштового відділення, то за замовчуванням підтверджуєте, що з посилкою все добре. У такому випадку, якщо потім виявиться, що з посилкою щось трапилось, то у мене не буде офіційних підстав у поданні запиту на компенсацію.

  • Якщо моє замовлення пошкоджено або загублено поштою?

    Написати мені на пошту moc.liamg%40au.yrlewej.arrefУ разі, якщо виріб загублено / пошкоджено поштою, мені буде потрібно офіційне документальне підтвердження від пошти, що прикраса дійсно була втрачена / пошкоджена. Після офіційної констатації цього факту я маю можливість направити в поштову службу запит на компенсацію коштів, після чого передати цю компенсацію Вам.

  • Посилка досі не доставлена, чи можу я повернути гроші?

    Якщо Ваше замовлення було зроблене та відправлене, то я в обов'язковому порядку надсилаю повідомлення з підтвердженням та номером ТТН. В такому випадку кошти я не повертаю, оскільки робота була виконана повною мірою. На швидкість роботи поштового сполучення, на жаль, я вплинути не можу і відповідальність за це не несу. Якщо ж Ваша посилка загубилася поштою або пошкоджена - дивіться пункт вище.

  • Повернення товару

    За законодавством України ювелірні вироби входять до переліку товарів, які НЕ підлягають поверненню та обміну: "Ювелірні вироби належної якості, зазначені в переліку непродовольчих товарів, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172, не підлягають поверненню та обміну."
    Але, у кожного правила бувають виключення. Якщо виникне спірна ситуація щодо Вашого замовлення - я завжди готова Вас вислухати та зробити все можливе, щоб Ви як клієнт залишились задоволені та мали тільки позитивне враження. Я ще жодного разу не робила помилки щодо замовлень клієнтів, але все може бути - я теж жива людина :)

Завантаження...

Вітаю!

Сайт наразі на етапі розробки.

Замовлення товарів та інші функції будуть доступні згодом.